Ändringar

  • Latinska citatet
  • Dropdown-meny under headern
  • Andra typsnitt på lite olika ställen
  • Helt ny bakgrundsbild + header
  • Bilden på Oppfinnar-Jocke i headern målade jag efter en bild i en serietidning 2003
  • Bilden på den broderade blomman med fågel-guldramen, i headern, broderade jag 2010
  • Bilden i headern på bullen har jag så klart bakat, efter ett lite ovanligt recept
  • Har gjort en ruta under mitt namn i menyn med info om min blogg
  • Har lagt till en bild på mig som liten längst ner i menyn, vet inte när den togs eller hur gammal jag är
  • Profilen är fixad, allstå om man klickar på mitt namn ute i menyn så kommer lite info upp
  • Har lagt in en linje under rubriken

 

Funderar på vad mer jag ska fixa med på min blogg :) Någon som har ett konkret förslag och vill hjälpa mig? Jag vill gärna veta vad ni tycker :) Vill försöka göra min blogg ännu mer unik men vet inte hur jag ska gå till väga..



Kommentarer
Erika

En rekommendation är att lägga in olika kategorier medan du fortfarande är så pass "ny". Då är det lättare för dina läsare att hitta vissa blogginlägg och även lättare för dig själv. Jag ångrar att jag inte gjorde det i början, nu tar det alldeles för lång tid :S

2011-04-14 @ 19:12:01
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika

Förlåt, såg nu att du hade kategorier ;) Bra där!

2011-04-14 @ 19:12:30
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Tack, ska kolla på det :) Har ju en del redan men det går säkert att dela upp det mer

2011-04-14 @ 19:14:18
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0