April - födelsedagsmånad =P

Det är ganska många födelsedagar i Tunroth-familjen i april :) Idag är det Joels syster Pias födelsedag, så ikväll (om en stund) bär det av in till henne för firande :) Har hittat en, i mitt tycke, jättefin present som jag verkligen hoppas att hon gillar! Bild kommer senare, ifall någon ur hennes familj skulle läsa detta och avsölja :P

Min bror gjorde en spåkule-grej på facebook igår som löd så här: "Det finns en mening med det du går igenom. Håll ut. Lyckan är på väg." Och idag känner jag verkligen att det börjar stämma för honom. Kan inte berätta allt för mycket om vad jag menar eftersom det är ytterst privat, men jag kände bara för att ta med det här :) Det som jag nyss fick veta måste vara slutet på det onda och början på något gott. Dock blir det nog fler turer i den emotionella berg-och-dalbanan men till slut löser sig allt. Jag måste tro det.

Nu ska jag göra mig iordning för vi ska åka om en stund :) Kram på er!

 

 

Dagens hiss: Sommarjobb på g

Dagens diss: Regn och rusk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0