Broderimönster sökes

Förra året började jag brodera, gjorde en jättefin jultavla till mamma i julklapp som jag tänkte fota nästa gång jag får chansen. Problemet med broderi är att möstret man ska brodera efter brukar vara ganska dyrt. Har försökt leta på nätet efter gratismönster, men bara hittat några få. Klipper ut ur mammas veckotidningar när jag är hemma på ön, men det brukar inte vara så många. Någon som har tips om vart man kan hitta gratis mönster, tex nätet eller tidningar? :)

Har några små projekt på gång, men skulle gärna vilja göra något mer avancerat igen :) Min farmor lärde mig hur man broderar en gång i tiden ♥

 

 

Dagens hiss: Solen och värmen

Dagens hiss2: Sommarjobbet

Dagens hiss3: Helgrillad fläskfilé

Dagens diss: Nej inget att dissa! En bra dag helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0