Dagens inköp

Var på Samarkand idag en sväng och kollade runt lite :) Köpte lite müsli samt torkad frukt och lite frön som jag ska blanda i müslin och dryga ut den lite. Förhoppningsvis blir den godare oxå :P

Jobbigt att gå runt i Växjö idag när det blåst så mycket och gågatorna/parkeringarna inte är sopade på grus och sand från i vintras. Resultatet av detta blir massa damm i ögonen :( Tur att det finns många affärer att gå in i :)

Klarade Super Mario Galaxy 2 idag med :) Har inte spelat det sen december så det var på tiden att jag fixade det ^^

 

K

Köpte lite mumsiga jordgubbar idag, riktigt goda för att vara utländska faktiskt :P

 

Ett par nya "foppatofflor" (liknande) blev det oxå, mina gamla är fel storlek eftersom dom var inplastade när jag köpte dom. Plus att dom här är mycket finare :)

Fotograf: Madeleine

 

 



Kommentarer
Erika

Jag älskar mina foppisar :)

2011-04-07 @ 21:36:12
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Vad vore livet utan dom? :)

2011-04-08 @ 09:26:47
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0