Detta inlägg skulle skrivits igår

Om inte min data hade strulat igår så skulle jag lagt upp detta inlägget igår kväll men bättre sent än aldrig som dom säger :)

Igår fyllde allstå min morfar år och även Joels syster Åsa. Skickade ett jättefint kort till morfar (som jag glömde fota så ni kunde fått se). Vi ska eventuellt till Åsa på lördag och fira henne, hon bor tillsammans med sin familj i Halmstad så vi åker nog tillsammans med någon annan i Tunroth-klanen eftersom det tar ca 2 timmar dit och 2 hem. Blir dyrt att köra själva eftersom bensinen är så sjukt dyr nu. Får se vad vi kan hitta på för present :)

Mina torkade äpplen blev klara igår oxå, så jag plockade ner dom och nu är dom mjuka men ändå knapriga och goda :)

Äppelchips ^^

 

Igår kväll fick jag med Joel ut igen på en promenad, hoppas vi kan gå tillsammans varje dag nu :)

Vår granne: Folkparken i Gemla, som är Sveriges äldsta :)

Fotograf: Madeleine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0