Dubbelkalas

Idag var det som sagt dubbelkalas för Alexander och Linus :) Inte så mycket folk som var där dock, eftersom många var upptagna på andra håll, men det var ju trevligt ändå ^^ Lite dumt med födelsedagar som krockar med påsken, men vad gör man? Jättegod marängtårta bjöds det på och senare stannade jag och älsklingen kvar på lite grillning. Kyckling och fläskfilé med pommes, mums! Älskar grillat, tror aldrig jag tröttnar på det :P

Nu ska jag och Joel kolla på andra Underworld-filmen, hoppas den är bra :) I morgon ska vi städa och jag ska packa allt som ska med för i morgon kväll bär det av hemåt! Bara så det inte blir missförstånd så är jag hemma nu, men jag åker oxå hem i morgon om ni förstår? ^^ Ser Gotland som mitt andra hem kan man nog säga.

Glömde skriva igår att jag oxå köpte såpbubblor (som jag lekt med idag ute i det superfina vädret) och ett par snygga örhängen som är jättemysiga att sitta och pilla på :P Lägger kanske upp bild på dom senare eftersom jag itne har nån just nu.

 

Skriv gärna en kommentar om det är något särskilt ni vill läsa om eller se bilder på :D Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0