Justeringar

Det här är vad jag har ändrat idag:

  • Bilderna i menyn (se föregående inlägg)
  • Signaturen ändrad (bilderna inklusive texten i varje inlägg)
  • Streck mellan inläggen (ger mer struktur)
  • Färre inlägg under rubriken "Senaste inläggen" (ser bättre ut)
  • Ändrade typsnitt (på flera ställen)
  • Datumet och tiden är flyttat upp under rubriken (så man ser det direkt)
  • Permalink och Trackbacks är borttaget (känns meningslöst att ha, då det inte direkt används)
  • Färgerna ändrade (andra blå nyanser)

 


Tack till www.designadinblogg.se, utan den sidan skulle jag inte fixat att ändra min blogg själv :) Men man lär sig supermycket när man håller på och gör om bloggen själv! Undrar om någon skulle våga låta mig göra om deras blogg? Bara att säga till i så fall, jag gör det gärna :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0