Kvällspromenad = reklam

Promenaden blev lite senare ikväll, men det gick bra ändå var dock nästan mörkt innan jag kom hem. Gick samma runda som i lördags fast åt andra hållet :)

 

Denna "ingången i berget" såg jag inte sist jag gick där, skyller på att jag måste varit distraherad av hästarna :P

 

Jättehäftig bild på en lastbil, som var parkerad vid vägen

 

Här kommer vi till poängen med rubriken, tänkte göra lite reklam för Gemla ;)

 

Nästa att göra reklam för :)

Fotograf: Madeleine

 

Dagens hiss: Putsat på bloggen

Dagens hiss2: Varmt ute, 12 grader idag

Dagens diss: Min bikini var inte inlämnad



Kommentarer
Joost

Nar bikinin kommer in far blogglasarna en bild pa dig och harligheten ;) da blir detta dagens hiss ;)

2011-04-04 @ 21:23:01
Madeleine

Ni vill inte se mig i bikini, tro mig :P

2011-04-04 @ 21:51:18
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0