Mer om mig

Vilken svordom använder du mest? "Fan" tror jag
Äger du en iPod? Nej, lyssnar på musik/radio i mobilen 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08.30 
Hur många resväskor äger du? 2 st 
Använder du flip-flops? Har aldrig ens ägt ett par
Var köper du dina matvaror ifrån? City Gross för det mesta 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
Vilken var den senaste filmen du såg? Ice Age (1)
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa utomlands
Har någon någonsin kallat dig lat? Jodå det har hänt :P
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, jag har inte svårt att somna
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? CD-spelare, vad är det? ;)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Lars Winnerbäck
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, ingen hemlis
När var senast någon stötte på dig? Hahaha
Vad åt du till middag senast? Grillad bakpotatis med kyckling-curryröra och grillad majskolv
Använder du huvtröjor? Ja, föredrar huvtröjor
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma tror jag
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Ingen aning, finns många roliga
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det förekommer säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0470 
Tittade du på tecknat när du var liten? Helt klart, det gör jag fortfarande ibland
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Stort :P 
Hur många syskon har du? Två
Är du blyg inför det motsatta könet? Inte precis
Vilken film kan du alla replikerna till? Kan inte alla till någon, men en massa ur Sagan om ringen-filmerna
Äger du några band t-shirts? Räknas en gammal bsb-tröja som ligger och skräpar nånstans?
När flög du senast? Förra sommarn flög jag hem från Gotland 
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Ja, i perioder
Pratar du några andra språk? Jag pratar flytande engelska, kan en del franska, latin och spanska samt lite ryska, tyska, teckenspråk och italienska. Språknörd? Ja jag vet :)
Diskar du din egen disk? Det fixar diskmaskinen
Har du gråtit offentligt? Det har säkert hänt nån gång som liten
Har du en stationär dator eller en laptop? Båda 
Försöker du alltid lära dig nya saker? Det gör man nog omedvetet
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Njae
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Kvittar väl
Kan du kasta macka? Ja, men jag är ganska dålig på det
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men skulle vilja
Vad har du med dig in på bion? Något att dricka
Vem var din favoritlärare och varför? Min gamla träslöjdslärare, han var jättebra och roligt lärare, jag fick en hårfön av honom :P
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Soligt och fint!
Har du en blogg? Är det inte uppenbart?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Latin!
Gillar du att flyga? Ja, det är härligt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att man är sig själv 
När sov du senast på golvet? Ingen aning, föredrar sängen
Vilken är din favorit drink? Eftersom jag inte dricker så mycket alkohol så har jag ingen
Gillar du din boende-situation? Jadå
Vilken är din mammas hemstad? Visby
Din pappas hemstad? Visby
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Tvärt om just nu 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag var aldrig den pratiga typen 
Vilken är din favoritfrukt? Mango 
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nja 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23, vilket är ganska snart :)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, vi språknördar är det ^^ 
Tror du på liv på andra planeter? I så fall låååååångt ifrån Jorden
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Vet inte blir sällan riktigt arg, men när jag väl blir det så..
Tror du att Gud är man eller kvinna? Finns ingen gud... 
Vad var det senaste du åt? Frukost = majsbröd med kalkonskinka och dumle-chokladmjölk
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma kön tror jag, kvinnor brukar förstå kvinnor bäst 
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Döpt efter prinsessan
Gillar du senap? Nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Livet är orättvist
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske, om jag vågar
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Gollum, haha!
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, inte från eBay
Tycker du om att krama folk? Ja, det är mysigt 
Skulle du säga att du är trendig? Knappast
Äger du en digitalkamera? Yes
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag kan minnas
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det kan vara irriterande
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Har inte läst nån sorlig bok vad jag vet
Tycker du att du är attraktiv? Haha, nä
Vad är du allergisk mot? Ingenting!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Är man uppvuxen i en bondefamilj så får man inte det
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? William hade varit tufft, eller Benjamin
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Erika kanske? ;)


Kommentarer
Erika

Haha ja jag får väl se om jag antar utmaningen ;)

2011-04-21 @ 14:54:04
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Det hoppas jag :P

2011-04-21 @ 15:31:15
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0