Nu är jag klar...

...för stunden med designen på bloggen :) Ska kanske kolla lite mer på vad jag skulle kunna lägga till eller fixa med.

Snart är det helg och då ska vi till Åsa m. familj för födelsedagskalas på lördag och sen till Bibbi m. familj för ett annat födelsedagskalas på söndag. Åsa fyllde ju år den 11:e som sagt (i tidigare inlägg) och Bibbi (Joels bror Olas fru) fyller år den 18:e :)

I helgen är det någon påsk-grej på Huseby (där dom brukar ha julmarknad) så jag *hoppas* att jag kan övertala Joel att vi ska ta en sväng dit och kolla. Stod en annons i smålandsposten om det idag och dom skulle tydligen ha mängder med påskmat och annat kul där :)

Vi har planterat lite luktärt (som jag tror  jag nämnt tidigare) i krukor inomhus, varav dom i den ena har växt jättebra medan dom i den andra växt ganska dåligt. I alla fall så skulle vi behöva få ut dom utomhus, eftersom luktärt är en klätterväxt så behöver vi något för dom att "klättra" på, vilket vi inte har så det behöver införskaffas ^^ Sen vet vi inte vart vi ska ha luktärterna heller, vi har inte så många ställen att välja på men det ordnar sig säkert.

I morgon ska jag lämna papper på arbetsförmedlingen och sen ska vi handla mat så det blir att fixa födelsedagspresenter i morgon :)

Har fixat med kategorierna i min blogg idag så nu ska det förhoppningsvis vara bra ordning i min blogg!

Joel har känt sig lite småsjuk och har haft ont i halsen lite ett tag, men vi hoppas att han inte blir sjuk för då blir det ingenting av med planerna i helgen :(

 

 

Dagens hiss: Bloggdesignen, jag är nöjd

Dagens diss: "Connect your blog" på fb verkar inte fungera idag



Kommentarer
Erika

Vi vet inte hur det blir med Halmstad ännu. Hänger på om Jon blir frisk eller inte. Isf åker vi dit en annan helg. Hälsa Joel att krya på sig.

2011-04-14 @ 22:21:25
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Förstår det. Hoppas vi alla är friska så vi kan åka dit :)

2011-04-15 @ 09:30:22
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0