Ny design =)

Nu har jag suttit en bra stund och designat om min blogg, så nu vill jag höra er åsikter om den :) Är den snygg/ful? Är det lätt att läsa texten? Ser den konstig ut i din webbläsare? Borde jag lägga till/ta bort något? Finns det något som inte passar eller stämmer in med det övriga? Är det rätt/fel färger? Osv.

Fundera gärna lite och svara (kommentera bloggen) på dessa frågor så jag kan ändra och förbättra bloggen om så behövs :) Kom gärna med förslag vad jag skulle kunna ha med i min blogg, utanför inläggen då.

 

 

Dagens hiss: Designen på bloggen

Dagens hiss2: Växjö Lakers är i elitserien

Dagens diss: Dimmigt och regn



Kommentarer
Erika

Snygg! Men jag tycker du ska ha en lite mer personlig design. Med bild på dig eller iaf foton. Katterna kanske? Du är ju duktig som fixar sånt själv. Jag beställer alltid mina designs av andra bloggare. Kram.

2011-04-04 @ 07:55:39
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Tack Erika för din kommentar, kul att någon vågar säga vad dom tycker :) Bra förslag, ska kolla lite mer och se vad jag kan göra, kram!

2011-04-04 @ 09:28:59
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0