Promenad

Idag har varit en sån där seg dag, så jag bestämde mig för att ta en promenad. Gick ner till kyrkan och tillbaka hem, en sträcka på ca 3,5 km fram och tillbaka :) Skönt att röra på sig. Har lite träningsvärk efter simmningen men inte alls så mycket som jag trodde jag skulle ha. Slog i höger knä i trappan i poolen på simhallen flera gånger (mycket folk som motionssimmade) så jag fick ont i knät och blåmärke, men det är gör inte så ont längre. Lyckades tappa en tallrik ner på foten idag, så klart höger fot -.-

Dagens hiss: Skön promenad

Dagens diss: Tallriken på foten (aj!)

 

Lite blommor på vägen :)

Fotograf: Madeleine

 

Ebba ♥ Så jäkla gullig!

Fotograf: Magnus



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0