Pustar ut

Kom hem för en stund sen från intervjun i Alvesta, som gick riktigt bra faktiskt :) Vet inget säkert ännu, men hon lät väldigt positiv och skulle kolla med några kontaktpersoner och brukare för att se vad dom tycker. Så hon skulle höra av sig snart igen och sen ska jag höra från kontaktpersonen som jag kommer få i så fall. Verkar som att jag kunde få börja redan nu i april/maj och starta lite så man är "varm i kläderna" inför sommaren. Så om allt klickar med brukare och så, så har jag jobb i sommar.

Ska gå på information om undersköterske-utbildningen den 12:e och se hur schema och så ser ut. Får se om jag kan gå utbildningen också eller hur jag ska göra med det. Det återstår att se :)

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, för jag blev yr efter intervjun (nervositet?/blodsockerfall?) :( Men det är bättre nu. Ska laga lite lax om en stund, sen ska Joel iväg och se hockey i ishallen med sin bror så då kanske jag ska gå ut och gå på promenad. Blåser som fan ute bara och det är inte så roligt då, blir kanske en kort promenad vi får se. Hade varit kul att gå med någon ibland, och bara snacka. Kanske kan locka med Joel någon dag. Eller åka in till stan och gå med Toloe, vi pratade om att gå runt Växjö-sjön nån dag när det blir lite varmare ute.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0