Valborg!

Valborg firades så klart i Hejnum ikväll, vid en fin men ganska liten eld :) Kallt som fasiken.. Bara ca 3 grader..

 

Har haft en supertrevlig eftermiddag med min kusin Elisabeth på stan! :D Först en fika, sen promenad på stan och sist gick vi hem till henne där jag träffade hennes pojkvän Andreas, trevligt. Mycket prat blev det ^^ Längesen vi sågs utan resten av släkten så att säga :P

I morgon åker jag med båten kl 12.00, är framme ca 14.50. Blir att äta nåt på båten, lite dumt för det är dyrt.. Men vad gör man? Sen går i alla fall bussen kl 15.50 och är framme runt 18-tiden i Växjö. Förmodligen behövs det handlas så jag är nog hemma ganska sent :/ Hoppas det inte är så kallt i morgon när jag ska vänta på bussen!

Blir nog inget mer inlägg förän i morgon kväll :) Ha det bra alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0