Info

Brukar du komma i tid: Ja, får panik om jag är sen
Vad hade du i din mun senast: Mat
Har du bra kondition: Nej
Hur lång är du: ca 164 cm
Hur känner du dig just nu: Seg
Hur upplever du dig själv som person: Jättesvårt att säga..
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag
Kan du laga mat: Ja det tycker jag
Vad pluggar du: Inget för tillfället
Vad har du på dig just nu: Morgonrock (har precis duschat)
Har du någon fobi: Inte direkt fobi, men rädsla för vissa saker
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Senaste inköp: Broderier
Ska du sova i din egen säng i natt: Yes
Senaste alkoholintag: Vet inte, ett bra tag sen
Har du haft mörkt hår: Ja, har nu
Är du morgonpigg: Nej
Vem snackade du med senast: Mamma (telefon)
Stjärntecken: Oxe
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Smirnoff Ice
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte (förträngt förmodligen)
När hånglade du senast: Vet inte, pussas mest
Saknar du någon just nu: Ja, familjen
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig
Gillar du dokumentärer: Ja vissa
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska (samt lite grann ur en drös olika språk)
När fikade du senast: Häromdan
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jävlas med mig eller dom jag älskar
Senast sedda filmen: Moon
Senaste impulsköp: En tavla
Favoritgata: Adelsgatan i Visby
Fikar gärna hos: Mamma och pappa
Bästa lunchställe: Hemma
Bästa Middagsställe: Nån mysig restaurang
Favoritgrönsak: Majs
Favoritfärg: Grön
Favoritmat: Köttbullar
Favoritmärke: Nike
Favoritdjur: Katt
Favoritskor: Gympadojor
Motionerar: Promenerar (och simmar ibland)
Det dyraste jag köpt: Min laptop
Dansar helst till: Det mesta faktiskt
Bästa romanen: Svår fråga..
Favoritprodukt på Apoteket: Flourtabletter
Bästa förfestmusiken: Vilken som
Reser helst till: Var som helst nästan
Älsklingsljud: Har jag nog aldrig funderat på
Mitt sämsta köp nånsin: Wii Fit (för lågt i tak hemma)
Är du bekymrad över något just nu: Inte för tillfället
Favoritland förutom Sverige: Italien
Längtar efter: Att få åka till Gotland igen
Gillar du Allsång på Skansen: Ja ibland
Senast lästa papperstidning: Smålandsposten
Senaste telefonsamtal: Mamma
Haft sex med en av ditt eget kön: Nej
Kär: Ja!
Varit i Polen?: Nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig: 32
Vill du ha barn: Ja!
Hur många resväskor äger du: 2-3st
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, vem gjorde inte det?
Vad var den senaste musik du lyssnade på: Nåt på radion
Vad är det bästa med dig: Att jag är jag
Vad är det sämsta med dig: Att jag är långsint
Hur var du som barn: Oj, det är bättre om andra berättar
Har du bra kontakt med din familj: Ja
Har du varit kär: Of course
Hur stora fötter har du: Hm, har inte mätt dom..
Hur ofta filar du dem: Aldrig i stort sett
När var du riktigt full senast: Aldrig varit full
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan: Se föregående fråga
När dansade du senast: I förrgår på skoj 
Följer du någon Tv-serie: Simpsons, How I Met Your Mother, Scrubs & Family Guy (och några till)
Vad gjorde du nyårsafton 1999: Firade med släkten hos mormor & morfar
Vilken roll hade du i skolan: Pluggis
Vart vill du åka på storstadssemester: Rom
Vart vill du åka på solsemester: Hawaii, Maldiverna, Grekland mfl.
Vill du gifta dig: Ja!
Hur långa ögonfransar har du: Vem mäter sånt?
Brukar du bada på sommaren: Ja så ofta jag kan
Älskar du alla former av sport: Nej, älskar inte sport i någon form
Lyssnar du på radio? Vilken kanal: I bilen. Rix Fm eller Mix Megapol
Är du med i någon fackförening: Nej
Har du gjort något kriminellt: Snattat som barn
Vad är det första du gör på morgonen: Vaknar
Vad är det sista du gör innan du somnar: Pratar med Joel
Vad äter du oftast till lunch: Varierar så gott jag kan
När åt du kött senast: Idag
Sopsorterar du flitigt: Ja det tycker jag
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga
Har du några allergier/handikapp: Nej
När besökte du ett gym senast: Gymmet i skolan kanske?
Äger du en cykel: Ja
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Hyfsat
Favoritgodis: Kinder Bueno
Är det nåt du absolut inte äter: Jo en hel del, typ husdjur och inälvsmat
Musik just nu: Blandat
Vad sa du senast: Hejdå
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: Jobb mest
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Soligt och ca 22-23 grader
Om du var fast på en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med: Kniv, fiskespö och spade
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Både och..
Vem är viktigast för dig: Min familj & Joel
Bästa film: Avatar
Tror på liv på andra planeter: Nja..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja (Joel)
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja (Joel)
Tror du på mirakel: Nja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte men minst 2
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Ibland
Rädd för insekter: Njao 
Äckligaste insekten: Silverfisk, tvestjärt och riddarskinnbagge
Största svaghet: Vet inte
Det här är jag bra på: Fota ;)
Bästa bok: Vingklippt Ängel
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Flyga
Vad vill du jobba som: Vet inte, bara det är ett jobb där jag trivs
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Båda
Skriver du dagbok: Nej
Har du nån partner: Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Kanske
Stökigt eller välstädat: Gärna välstädat bara jag slipper städa
Gungar du på stolen: Nej, men gjorde när jag var liten
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Tror inte jag skulle våga
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömpartner: Som Joel
Hur många syskon har du: 2 bröder
Vad är du mest rädd för: Att förlora någon som jag älskar
Är du rädd för blod: Nej
Saltar du på maten: Oftast inte (bara under tillagningen)
Gillar du att sjunga: Jao
Vilket gymnasieprogram gick du och varför: Samhäll-språk för jag är språknörd
Anser du att du är stark: Nej inte direkt
Brukar du sola: Jo ibland men blir inte brun för det
Vad gör du om du får hicka: Håller andan
Kaffe, te eller inget: Te
Har du en besatthet: Nej det skulle jag inte påstå
Första bästa kompis: Linda
Första kärlek: Joel
Första husdjur: Gustav min katt
Första semester: Med familjen som liten
Första jobb: Hjälpte till på bondgården hemma under min uppväxt
Första köpta skiva: Ingen aning, någon Hits for kids kanske
Första piercing: I öronen (6-7 år)
Första konsert: Lena Ph, Uggla å Darin tror jag
Sista spelade CD: CD? Vad är det? ;)


Kommentarer
Jonna

Bra lista, den snor jag =)

2011-08-17 @ 13:44:03
URL: http://foxielove.blogg.se/
Madeleine

Gör du så :)

2011-08-17 @ 13:45:06
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0