Mot Gotland!

Nu är det snart dags för mig och älsklingen att sätta oss i bilen och åka till Oskarshamn där jag ska ta båten över till Gotland :) Båten går 20.10 och är framme 23.05. Bra tid tycker jag, annars brukar den vara framme 00.05 och det blir ganska sent.

Ska bara packa det allra sista nu så åker vi sen, så inget mer inlägg ikväll :( + :) Ska i alla fall försöka fixa ett inlägg om dagen under mina två veckor på ön. Vi ska hinna tanka först och sen äta i Oskarshamn oxå, så vi ska åka i extra god tid. Blir för stressigt att hinna äta hemma innan.

I morgon är det Slite marknad så dit ska vi :) Men mer om det senare. PS. Kameran åker så klart med :D DS.

Ha det underbart så hörs vi snart igen ♥ Nästa gång från Gotland ;)



Östersjön



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0