Bästa låtarna 2011

Längesen jag hade någon topplista sist och så kom jag nyss på att ha en med dom bästa låtarna för året :) Jag vet att 2011 inte är helt slut ännu, men jag gör detta ändå :) Har medvetet valt att ha flera låtar med samma artist på samma plats, det är för att jag gillar flera låtar mer eller mindre lika mycket och vill inte ha dom på olika platser i listan.

Så här kommer låtarna jag gillar mest detta året:

  1. Maroon 5 & Christina Aguilera - Moves Like Jagger
  2. Takida - You Learn
  3. Rihanna - We Found Love, S&M, California King Bed
  4. Bruno Mars - Grenade, Just The Way You Are
  5. Oskar Linnros - Från Och Med Du
  6. Lady Antebellum - Need You Now, Just A Kiss
  7. Adele - Someone Like You, Set Fire To The Rain, Rolling In The Deep
  8. Chris Medina - What Are Words
  9. Lady Gaga - Judas, Born This Way
  10. Edward Maya - Stereo Love
  11. Britney Spears - Criminal
  12. Veronica Maggio - Välkommen In
  13. Katy Perry - Last Friday Night, Fireworks
  14. Robyn - Call Your Girlfriend
  15. Tove Styrke - Call My Name
  16. Melanie Fiona - Monday Morning
  17. Rasmus Seebach - Engel
  18. Laleh - Ängeln I Rummet
  19. September - Party In My Head
  20. One Republic - Good Life

 

Hoppas inte jag glömt någon nu :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0