Fullt upp inför resan

Ikväll åker jag iväg till Gotland och kommer tillbaka igen den 4/1 :) Båten går 21:10 och är framme 00:05, därför tog jag ordentlig sovmorgon (09:15) så jag inte är så trött sen. Ska ta bussen till Oskarshamn vid 18:25.

Så idag blir det att fixa iordning och packa alltsammans :) Ska göra klart det allra sista med Jonathans halsduk idag så jag kan slå in den oxå eftersom det är sista julklappen. Blir mycket packning men så är det vid juletider. Måste se till att få med hörlurarna denna gången (glömde sist) så jag kan lyssna på musik eller titta på film i mobilen under bussresan. Den tar ju trots allt två timmar så det är bra att ha något tidsfördiv :)

Ska som vanligt försöka lägga upp minst ett inlägg om dagen när jag är på Gotland :) Med början i morgon.

Lägger nog upp ett par inlägg till innan jag åker ikväll :) Kram så länge!



Kommentarer
Marika

Åh jag vill också åka till ön nu! Men har en dag kvar i skolan XD Trevlig resa! :)

2011-12-20 @ 10:34:59
Madeleine

Det går fort :) Trevlig resa till dig med i morgon!

2011-12-20 @ 10:51:07
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0