Instant snow

Igår tipsade Bibbi mig om en sorts fejksnö som finns att köpa uppe på macken här i Gemla och självklart åkte jag dit tidigare och inhandlade en föpackning:

 

Var så enkelt att göra, bara att ta en matsked pulver från förpackningen och röra ner det i en liter vatten :)

 

Så här blev det. Tycker det blev mysigt :)

 

Närbild :P Konsistensen är som mjuk gelé, känns lite mysko men ganska härligt att leka med :P Bibbi hade stora kulor oxå men jag förstår inte hur hon gjorde för jag lyckas då inte ^^



Kommentarer
Erika

Häftigt! Men jag tror hon menade att hon hade blandat fejksnö och silvriga julgranskulor. Så fattade jag det som iaf :)

2011-12-18 @ 21:37:00
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Jo men vi var hemma hos dom och såg fejksnön och hon förklarade hur man gjorde för att få snökulorna stora men jag fattade inte riktigt :)

2011-12-18 @ 21:39:34
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0