Julafton - God jul!

Ingen har väl missat att det är julafton idag :P Så jag önskar er alla en riktigt god jul! ♥ Sitter just nu själv och kollar på Kalle Anka. Mys :) Pappa sover för han sov dåligt i natt och dom andra är ute och jobbar.
Idag har vi ätit god julmat och delat ut klapparna, alla verkade nöjda, speciellt jag ;) Synd bara att jag inte kan fira med älsklingen i år :/ Vi får ta det senare, förhoppningsvis kommer han hit en sväng innan jag åker hemåt igen :) Ikväll åker vi iväg till mormor och morfar och fortsätter julfirandet där :)
Tänkte visa mina julklappar so far:


En kameraväska :)


Ett par fårskinnstofflor :)


Och sen superhärlig elektrisk värmefilt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0