Lucia

13:e december betyder lucia :) Får mig att tänka på när jag gick i sjätte klass och valdes till lucia av klassen, det var stort :P Tyvärr får jag nog inte se någon lucia idag, så jag tänkte titta på Luciafirandet på SVT play lite senare :) Mys!

Idag blir det städning och julgodistillverkning, och kanske inslagning av julklappar oxå vi får se :) Det finns två saker som gör städningen lättare, antingen har jag skön musik strömmande eller så startar jag en film eller två och låter den gå på tv:n eller datorn :) Då blir det mycket enklare och roligare att städa ^^ Idag blir det film, vet inte vilken ännu men har lust att se Chocolate, det passar väl när man gör julgodis oxå :P

Har inget pynt som har med lucia att göra så jag får inskaffa till nästa år :)

 

Googlebild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0