• Lucka nummer ETT

Idag startar jag min adventskalender :) Först och främst ska jag öppna en lucka i min hemgjorda adventskalender (se bilden nedan), varje dag fram till jul. Den ska innehålla julpynt, pyssel, julbak och annat som har med advent, lucia, jul och kanske även nyår att göra :) Ska se till så att det blir minst en bild i varje adventskalenderinlägg oxå. Tänkte även lägga upp en bild som visar vädret för varje dag.

 

Detta är min egen adventskalender, har gjort den helt efter eget huvud = egna idéer :) Den är gjord av gamla jeans, en skjorta, papp, papper, glittersnöre, stjärnor, fästgrejer (vet inte vad dom heter) samt lim och tejp. Lucka nummer ett är redan öppnad så klart :)

 

Dagens julpynt är fönsterdekorationer som jag köpte igår på Netto för 10:-/ark. Satte upp dom igår kväll. Det bästa är att man kan plocka bort dom lätt och sen använda dom igen :)

 

Dagens väder: grått, mulet och blåstigt. Inte direkt julväder men det kommer nog :) Temperaturen har legat runt 7 grader.



Kommentarer
Marika

Åh vilken läcker kalender! Bra jobbat! :)

2011-12-01 @ 22:08:23
Madeleine

Tack! Jag gillar den oxå ;) Kram

2011-12-01 @ 22:16:54
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0