• Lucka nummer FYRA

Hade egentligen tänkt att gå på julmarknaden här i Gemla idag efter jobbet, men eftersom det regnade så tappade jag totalt lusten för det. Så jag skippade julmarknaden detta året. Dom skulle ha barn som var ridande luciatåg, och jag såg en del av dom på väg hem efter jobbet och tyckte synd om dom i det vädret plus att det var mörkt.

 

Idag är det andra advent (redan!), det andra ljuset är tänt i adventsljusstaken och den fjärde luckan i adventskalendern är öppnad :)

 

Dagens väder är fotat av Joel medan jag var på jobbet :) På dagen har det nästan varit lite soligt, men mest molnigt och på kvällen regnade det. Temperaturen har väl legat på 3-4 grader kanske, har inte kollat så noga.

 

Dagens julpynt är lite vulgärt men ändå sött tycker jag :) Inköpt på en marknad på Gotland om jag inte minns fel. Tyvärr är det en liten bit som gått sönder på ena luvan men det får gå ändå :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0