Torsdag

För min del har det varit en lugn dag idag :) Men ute har det blåst som attan här. Ruggigt. Var och handlade i affären i Fole idag på förmiddagen, köpte nästan bara grejer åt Ebba men det var planerat så :P Där träffade jag Linda som jobbade för fullt, men det var ganska lugnt så vi hann med att prata en del :)
Dom hade nåt möte här idag så jag fick ta hand om Ebba så länge, inte alltid så lätt :P Men det gick ^^ Vi tittade på tv och hon granskade granen i detalj. Några i familjen har gått och blivit förkylda nu så jag antar att jag oxå åker på det :( Usch, jag vill verkligen inte.. Orkar inte va sjuk.. Hoppas jag får hålla mig frisk!
Saknar min Joel nu, längtar tills han kommer hit ♥ Ha det fint alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0