Vecka 50

Igår hände något - vet inte vad - med min käke så jag har ont på höger sida uppe vid örat :( Det gör ont när jag tuggar, och tuggummi går inte alls att tugga då gör det jätteont. Kändes bättre idag tyckte jag men det gör ännu ont och liksom spänner. Vet inte vad som är fel, men jag hoppas det försvinner snart för detta är inte roligt :(

I eftermiddag ska jag till kontoret och prata med dom om mer jobb. Hoppas verkligen jag kan få något mer, för just nu har jag alldeles för lite jobb. Sen ska jag iväg in till stan och handla en massa julmat :P Har nämligen bjudit hit halva Tunroth-klanen på julbord på lördag :) Har räknat att vi blir ungefär 12 personer, och jag hoppas alla kan komma.

Så min vecka blir full med fix :P Ska städa, göra julgodis, pynta och fixa ordning allt möjligt till lördag. Sen så ville mamma och Ebba ha varsin stickad gris, och jag ska göra klart halsduken som Jonathan ska få :) Denna vecka ska jag även boka min Gotlandsresa vid jul :)

Sen så var det visst möte på jobbet oxå, tror det var på torsdag - måste ta reda på om det stämmer och vilken tid. Hoppas ni har en bra måndag ♥



Kommentarer
Erika

Ska bli mysigt med julmys hos er :) Säg till om vi ska ta med nåt! Kram!

2011-12-12 @ 19:40:23
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Ja det ska bli kul :) Vill ni ta med nåt så får ni men det behövs inte, har fixat det mesta tror jag :) Hade du tänkt nåt särskilt? Kram

2011-12-12 @ 19:46:44
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0