♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter då Madeleine, som ni nog misstänkt :P Jag bor i en liten ort utanför Växjö i ett litet gult hus, tillsammans med min pojkvän (förlovade sen 2007) och våra två katter. Jag är född (-88) och uppvuxen på Gotland, vilket jag är mycket stolt över. Flyttade hit för kärleken, så resten av min familj bor kvar på Gotland och jag hälsar på så ofta jag kan :)

Har jobbat som personlig assistent (vik) i ca 2,5 år innan min brukare gick bort och sen i mars förra året jobbar jag som demopersonal, men eftersom det är så pass sällan så söker jag jobb. Planer på utbildning till hösten finns (se tidigare inlägg).

Jag tycker om att titta på film/tv, läsa böcker och spela tv/data-spel. Filmer som jag gillar är mest romantik, tecknat/animerat (disney-fan), komedi och fantasy/sci-fi. Tv-program jag gillar är tex Family Guy, Simpsons, 2 1/2 men, Futurama, Scrubs, Antm, Project Runway, South Park, Solsidan och Sveriges värsta bilförare. Läser gärna deckare, fantasy och böcker som är baserade på verkliga historier. Tv/data-spel inkluderar tex the sims, god of war, heavenly sword, delicious och mario-spel. Tycker också om att bowla och spela sällskapsspel, men har svårt att hitta någon att spela med ^^. Reser gör jag gärna, men ekonomin sätter stopp för det just nu.

Detta var allt jag kommer på att skriva om :)

 

Så här skulle jag se ut om jag vat med i South Park, har gjort den själv via http://www.sp-studio.de/ :cool:

 

 



Kommentarer
Anonym

TÄVLING!!! 100 SPÄNN TILL DEN SOM VINNER!!!



GÅ IN PÅ http://densannaverkligheten.blogg.se



Mvh



Sleepy

2011-02-25 @ 18:14:52
toloe

tycker också att det är svårt att hitta nån att spela sällskapsspel me

2011-03-17 @ 23:35:56
Madeleine

Vi får ta och spela tillsammans lite oftare :)

2011-03-18 @ 09:25:55
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0