Fixardag!

Idag är jag ledig från jobbet men jag har mycket att göra ändå :P Ska jobba på fredag eftersom jag tog en vakant tur, vilket gjorde dom på kontoret glada då dom glömt bort den. Så på fredag blir det jobb och sen hem, va hemma en halvtimme ungefär och sen iväg, så det blir nog bara ett kort inlägg på fredag :)

För en stund sen kom svärfar hit för han och älsklingen ska måla garaget idag :) Så det håller dom på med för fullt nu. Jag däremot har redan dragit igång en tvättmaskin och diskmaskinen. Ska fortsätta med strykning, mangling och städning. Får fortsätta i morgon om det behövs :)

Tänkte ringa mamma om en stund och prata lite strunt ;) Dom ska nämnligen åka i morgon med båten :)

Dags att sätta igång! Ha det underbart idag läsare ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0