Jag & Joel har badat!

Jippi! Är så glad för att jag äntligen har fått ner badkrukan Joel i vattnet ikväll :D Det var inte lätt minsann, men han hade fått slut på ursäkter för att inte bada ;) Vi hade roligt tillsammans i alla fall! Älskar dig gubben ♥ Tyvärr ingen bild dock..

Blev inget med den där förkylningen som jag kände av härom dan, skönt! Dock har min tumme börjat krångla.. Hade problem med den för ca 1,5 månad sen. Skrev nog inget om det här men i alla fall så var min tumme helt stel och svullen så jag kunde inte böja den. Ont gjorde det oxå och nu börjar det kännas likadant igen.. Aja, inget att hänga upp sig på :)

I morgon ska vi till stan och handla mat. Tror vi ska köpa lite nya blommor till rabatten oxå, kommer bilder senare i så fall :) Joel har varit duktig och rensat ogräs idag. Han har oxå fixat med stenplattorna här utanför huset så nu ser det riktigt bra ut ^^

På tal om blommor så har jag fått veta att luktärten är lila bara för att det är "original"-färgen så att säga, och när man tar frön från luktärt och sår på egen hand så blir dom automatiskt lila allihopa. Men inte mig emot, det är jättefint :)

 

Ha det fint mina läsare ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0