Lång jobbhelg

Ikväll blir det jobb igen, liksom i morgon (dock bara halvt pass) och lördag, söndag och måndag :P Så om ni inte hör så mycket av mig här på bloggen så vet ni varför :)

Älsklingen kom nyss hem från Blekinge där han varit i sin brors sommarstuga med en del av familjen :) Dock har han ont i magen och därför är han på lite dåligt humör nu..

Har egentligen massa att göra idag, men jag får ta lite i taget annars kan det hända att jag tröttnar och då blir inget gjort ^^ Har iaf tvättat några maskiner, lagat mat, kört diskmaskinen och röjt undan en del idag :)

Har oxå hunnit med att titta lite i min nya katalog från Ateljé Margaretha :) Det är en postorderkatalog där man kan köpa en massa broderimönster och annat som har med handarbete att göra. Är riktigt sugen på att köpa något att brodera men kan inte riktigt bestämma vad :P Finns så mycket att välja på! Kika in här så får ni se :)

 

Så här ser min fina Dahlia ut nu :) Hela blomman är rund som en boll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0