Nu och framöver

Nu så har jag ledigt från jobbet i tre dagar, än så länge i alla fall :P Säger så för att jag kan ju få hoppa in för någon annan som jag inte vet ännu. Måndag är jag i alla fall ledig eftersom då infaller något speciellt, men mer om det då ;)

Blev soligt ute för en liten stund sen och jag känner mig glad för det :) Alldeles för många trista väderdagar den senaste tiden nu. Fram med solen bara!

I helgen har vi inget direkt planerat. Idag blev jag grymt sugen på att åka till Öland, men jag tror inte det blir något med det. Bara ett infall jag har just nu ^^ Förhoppningsvis blir det i alla fall fint väder i helgen så man kan grilla och gå promenader.

Längtar tills min lön inkommer den 27:e för då ska jag beställa lite böcker, hade tänkt att köpa den nya boken av Kajsa Ingemarsson, Någonstans inom oss, om den kommit ut i pocket (har inte kollat det ännu). Sen vill jag oxå ha Jag vägrar dö nyfiken av Babben Larsson och Från vaggan till deadline av Robert Gustafsson. Någon av er som läst någon av dessa böcker så får ni mer än gärna kommentera :)

Eventuellt ska jag då oxå köpa någon Disney-klassiker på Blu-ray, men jag har inte bestämt mig ännu.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0