Regn..

Idag har regnet verkligen öst ner hela dagen, har bara varit några korta uppehåll. Har varit lite kallt oxå så det har nästan känts som höst idag, trist :/ Har dock varit ute med katterna i regnet. Fluffy är smart och går längs husväggen/garageväggen där taket sticker ut lite och skyddar mot regnet. Rookie tyckte först inte det var roligt väder men kom snabbt över det för att sen stoppa huvudet under stuprännan så han blev blöt :P

Ska bara berätta en kort rolig grej Rookie gjorde i vintras. Han är en sån katt som gillar snö och det märktes verkligen när han gick ut på snön och bokstavligen doppade ansiktet i snön :)

I alla fall så har jag jobbat ikväll och ska snart packa ner resten av sakerna och sätta grejer på laddning. Kommer inte hinna fixa detta i morgon eftersom jag jobbar dagturen så jag slutar inte förän runt 16.15. Direkt efter ska jag hem och duscha och packa det sista och kanske slänga in ett litet inlägg här. Tåget går 17.17 ifrån Alvesta så jag hinner inte göra mycket mer än så :P Ska bli så kul, längtar enormt nu! :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0