Bloggfrågor

Hur Lång är du? 1,64 ungefär
Vad väger du? Vet inte
Ögonfärg? Bruna (och stolt över det)
Vart befinner du dig just nu? I vardagsrummet
Biter du på naglarna? Nej
Har du några husdjur? Katterna Fluffy och Rookie. Skulle va sjukt jobbigt och tråkigt att inte ha djur.
Är du singel? Nej
Vem vet mest om dig? Jag själv :P
Rädd för? Äckliga insekter
McDonalds eller Burgerking? Burgerking men helst ingen av dom 
Vad har du för skostorlek? 39/40
Vad sover du i? Sängen ;)
Favoritmat och dryck? Köttbullar och Coca Cola Vanilla
Favoritklädsel? Mjukisbyxor
Favorit godis? Choklad och sura godisar
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Rentvättade kläder
Saknar du någon just nu? Ja familjen samt min kusin och min bästa vän hemma på Gotland
Vill du ha barn? Ja!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat
Kläder just nu: Svarta mjukisbyxor och rosa tröja
Musik just nu: Melissa Horn och Robyn
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Romartiden
Sommarplaner: Jobb, minisemester med familjen och eventuellt Liseberg med älsklingen
Fisk eller badkruka: Fisk, älskar att bada!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Fiskespö, kniv och tändstål
Morgon- eller nattmänniska: Natt, usch för morgnar :P
Bästa film: Avatar
Tror på liv på andra planeter: Nja, jävligt långt borta isf
Kommer du ihåg din första kärlek: Mmm
Tror du på mirakel: Ja
Är du kittlig: Som fan
Största svaghet: Långsint
Det här är jag bra på: Jobbar hårt när jag lägger manken till
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar (kontrollerat)
Chips, morötter eller godis? Godis
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tatuera: kanske, pierca: tror inte det
Vilken hand håller du gaffeln i? Om jag äter fint: vänster, annars höger
Är du rädd för blod? Nej
Gillar du att sjunga? Ja  (frågan var inte om jag var bra på att sjunga)
Anser du att du är stark? Nej inte direkt
Brukar du sola? Lite
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Kaffe eller Te? Te med honung
Har du en besatthet? Nej, jag tror inte att jag är besatt av något


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0