Helg!

Blev inkallad att jobba idag eftersom det kört ihop sig lite så att säga, men med lite trix så kunde jag ta passet. Man kan säga att jag bokstavligen blev tagen på sängen :P Det är tredje dagen i rad som jag jobbar så nu ska det bli skönt med lite ledighet och helg. Eller än så länge inget jobb får man väl säga ;) Men det är skönt att jobba oxå :)

Idag har det regnat till och från, varit riktiga skyfall tidvis.. Ganska trist eftersom jag längtar efter lite mer sol och värme nu. Men emellan regnskurarna så har det i alla fall varit sol :)

Ikväll ska jag och älsklingen synda lite genom att köpa pizza på pizzeria Olivero's i Alvesta. Har varit sugen på pizza nästan hela denna veckan så det ska bli supergott!

Nu kom precis svärfar :) Ska komma en elektriker med för att åter igen fixa med vattenberedaren ^^ Hoppas det löser sig någon gång.

 

Vi hörs senare ikväll :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0