Idag söndag

Nu har jag och Joel ägnat en mindre evighet åt att rolla fyra av gardinerna som var smockfulla med katthår. Gardinerna är nu i tvättmaskinen vilket verkligen behövs. Ska ta resten av gardinerna sen men dom är det nog inte så mycket katthår på :P Gick nog nästan åt en halv roller minst (vi använde två). Håll tummarna för att det blir bra - det är första gången jag tvättar gardinerna.

Om en stund ska jag plocka fram ingredienserna till kanelbullarna jag tänkte baka i eftermiddag :) Måste kolla så att jag har allt hemma innan jag börjar. Annars får jag väl sticka iväg och handla lite först.

Är sugen på att gå iväg på promenad idag med, hoppas det är uppehåll bara :) Fast jag är mest sugen på att bada men det är för kallt och dåligt väder för det. Skulle vara inomhus då i så fall ^^

 

Ha en bra söndag allesammans!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0