Sol, sol, älskade sol!

Jösses så härligt väder ute idag :) Jobbat hela dagen tills 16 så det var skönt att komma hem sen. Snart dags att fixa lite mat, grillat så klart ^^ Sen köpte jag två askar jordgubbar så jag tänkte ta med mig några ut i solen sen :) Härligt! Ikväll blir det nog nån film och snacks.

Branden i Hejnum som jag pratat om tidigare ska enligt helagotland.se vara under kontroll nu. Alltså påbörjades eftersläckningsarbetet idag och den beräknas ta ett par dagar.

Spelet Angry Birds som jag skrivit om tidigare på bloggen, finns även på PS3 fick jag veta idag. Så det köpte jag för 15 kr :) Får spela det ikväll eller när det blir sämre väder ;) Ska fortsätta spela L.A Noire oxå, men jag är inte mer än halvvägs genom fallen som bara blir svårare och längre. Kommer inlägg om spelet när jag spelat klart det :)

Hm.. Undrar om Ben & Jerry's går bra ihop med jordgubbar? Helt klart värt att testa!

 

Vad gör ni denna härliga dag?

 

Bild lånad via sökning på Google

 



Kommentarer
Erika

Gott med grillat. Själv tänkte jag åka förbi McD. Jon är och fiskar så jag har egentid :)

2011-06-03 @ 18:35:26
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Okej, själv är jag inte så förtjust i donken.. Skönt att va själv i bland :)

2011-06-03 @ 19:13:04
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0