Söndag

Idag är det lika varmt som igår :) Var ute på promenad på förmiddagen (bilder finns i förra inlägget). Helt slut bara av att promenera i 30 min eftersom det redan då var varmt ute! Men skönt med promenad i alla fall :) Joel följde med helt frivilligt förresten!

Ikväll hoppas jag kunna dra med Joel till sjön så vi (läs jag) kan bada, första gången för detta året :) Jag kommer troligtvis att kliva i, i alla fall en stund. Det blir nog värre att få ner Joel i vattnet :P

Fick en tur i morgon på jobbet, så då ska jag jobba dagturen med andra ord. Rätt bra för det är fortfarande helg (röd dag) i morgon så det blir mer betalt :) Men har hört att det ska bli ännu varmare i morgon så det kan bli jobbigt, framför allt eftersom det inomhus på jobbet ofta är varmare än utomhus. Så jag får hitta på olika sätt att svalka oss på ^^

Har sett att besökarantalet sjunkit lite här på bloggen dom senaste dagarna, men jag antar (och hoppas) att det beror på det fina vädret och att folk därför inte sitter inne vid datan om dagarna :P

 

Bjuder på en Hälge-serie:

 

 



Kommentarer
Erika

Tror med det beror på värmen. Egentligen ingen som orkar eller vill sitta vid datorn när det är soligt. Fast jag blir desto värre på kvällarna ist, haha.

2011-06-05 @ 22:28:11
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Det är ungefär samma här :) Dock så är det svalt här nere i "källaren" så hit går vi för att svalka oss när det blir för varmt ute :P

2011-06-06 @ 16:36:16
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0