Studenten

 

Nu har vi precis kommit hem från Alexanders studentfest för släkten :) Mycket lyckad dag tycker jag! Dock var det galet varmt när vi väntade utanför skolan på att dom skulle komma ut. Dom åkte rutschkana ner från en "balkong", lite rolig grej så där. Efter dom åkt i väg med traktor och vagn (se bild ovan) mot några rundor på stan, så åkte vi hem till hans familj där det bjöds på mycket gott :) Bland annat lite plockmat, smörgåstårta, chokladmousse och jordgubbstårta.

 

Idag är det oxå min och älsklingens förlovningsdag, 4 år ♥ Sen är det exkat 4 år sedan jag tog studenten. Så om ni räknar ihop detta betyder det att vi förlovade oss på min studentdag :)

 

Ringen ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0