♥ Dag 11 – Mina syskon

Mina äldsta storebror heter Magnus och han är 10 år äldre än mig. Han bor på Gotland tillsammans med sin tjej och sina barn, ca en tre kilometer från där mina föräldrar bor och det är där hans bondgård finns. Hela gården ägdes innan av min pappa och innan dess av min farfar. Så min bror har alltså ett eget företag. Magnus har två söner och en dotter. Det mesta av hans tid går åt till arbetet med gården och allt runt omkring. Annars han gillar att titta på film och umgås med sina barn.

 

Magnus som South Park-figur

 

Min yngsta storebror heter Patrik, är 6 år ädre än mig och bor tillsammans med mina föräldrar på gården, där han även arbetar. Annars tycker han om god mat, se på tv, titta på film och han är verkligen en sjusovare. Patrik gillar även fordon såsom lantbruksmaskiner och lastbilar, och så han har körkort på lastbil.

 

Patrik som South Park-figur.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0