♥ Dag 12 – Mina djur

Just nu har jag (och Joel) två katter; Fluffy och Rookie. Båda är blandraskatter (bondkatter). Fluffy är en honkatt och född i juni 2007 och Rooki är en hankatt född i augusti 2009. Jag ser båda två som en del av vår familj :)

Under min uppväxt på Gotland har vi haft många olika sorters djur; kor, hästar, katter, hundar, fiskar, höns, påfåglar, får, kalkoner och kaniner. Dock inte alla på en gång ^^ Vi hade också en (vild) padda i källaren ett tag :P Min favorit av alla dessa djur som jag växte upp med var katten Gustaf. Han var en helsvart katt med en liten vit fläck på bröstet. Jag fick honom när jag var 3 år och han levde i 16 år. Han var min bästa (djur)vän <3 Har tyvärr ingen bild på honom på datorn.

 

Detta är paddan som det står om i texten =)

 

Detta är den fösta bilden jag tog på Rookie

 

En bild på Fluffy som ung

 

Fotograf: Madeleine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0