♥ Dag 28 – Det här saknar jag

Kan ju få lite olika svar på vad jag saknar, beroende på hur man ser på saken. Men jag ser det som att jag saknar någon, och den jag saknar mest tror jag är min gamla katt Gustav. Han fick jag när jag var ungefär 3 år gammal och har växt upp med honom, han blev ca 16 år gammal och han var min bästa vän. Drömmer ibland om honom på nätterna, det kanske låter konstigt men det är sant..
Om jag ska nämna någon person så saknar jag min farmor, som skulle fyllt 100 år i år om hon levat. Hon bodde här på gården under större delen av min uppväxt, och jag umgicks mycket med henne.

Det finns säkert fler saker som jag saknar men som jag inte kommer på just nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0