♥ Dag 8 – Ett ögonblick

Hur många ögonblick finns det inte i livet egentligen?

Galet svårt att välja, men jag har efter många om och men bestämt mig för att skriva lite om det ögonblick då jag höll min brorson Jonathan för första gången. Jag var 15 år gammal och eftersom jag är yngst i min familj hade jag aldrig hållit en bebis förut. Min bror hämtade mig med bilen någon dag efter Jonathan hade fötts och vi åkte in till bb. Jag var både glad och nervös. Han var en sån söt liten bebis och tyngre än jag väntat mig, så jag fick sätta mig ner med honom. Dessutom var jag så rädd att jag skulle tappa honom så det kändes tryggare att sitta. Det var verkligen ett speciellt ögonblick att hålla en så liten bebis för första gången som dessutom var min brorson. Naturligtvis var det speciellt att hålla Theo och Ebba första gången också, men det var lite extra speciellt med Jonathan eftersom han var allra först. Då var jag verkligen stolt.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0