Jobbig dag..

Idag har jag haft huvudvärk ända sen jag gick upp i morse, det har stundtals varit bättre men stundtals värre. Huvudvärken har gjort mig lite illamående också.. :( Har försökt sova lite, men det är svårt. Tog två värktabletter förut idag men det gjorde ingen som helst skillnad så jag har inte tagit fler. Hoppas det går över till i morgon, det brukar oftast bli bättre när man har fått sova.

På förmiddagen bokade jag min resa hem till Gotland :D Jag åker i morgon måndag och tillbaka igen onsdag den 30:e. Ska bli så skönt att komma hem, eller ja på sätt och vis hem. Gotland är ju hemma men Gemla är också hemma så jag har två hem kan man säga :)

Tar inte med mig min data, men pappa har en bärbar där hemma så jag kommer använda den och blogga med istället :) Kommer nog bli lite annorlunda inlägg eftersom det är en helt annan vardag där så att säga ^^

 

Dagens hiss: Gotlandsresan bokad

Dagens diss: Långdragen huvudvärk

 

Bild lånad från Google



Kommentarer
Erika

Ha så trevligt på ön! Kram.

2011-03-20 @ 21:20:48
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0