Packa :)

Som ni vet så åker jag hem till Gotland ikväll, och därför ska jag packa allt jag ska ha med mig idag :) Tycker det är roligt att packa när man vet att man ska iväg på något roligt. Glömde att tvätta kläder igår så jag tvättar nu och får tumla dom istället, brukar vanligtvis hänga upp dom på en tvättställning eftersom tumlaren drar galet mycket ström. Måste tumla dom idag för det är massa kläder som jag ska ha med som är i tvättmaskinen just nu. Så det blir lite fix innan jag kan packa ner allt.

Tänkte att om jag hinner så ska jag sätta mig och sortera bland bilderna som ligger på datorn, just nu är allt en stor röra så jag tänkte sortera upp allt i mappar så man hittar bilderna lättare och får bättre koll :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0