Simhallen - händelser

Som sagt (i förra inlägget) så var jag med Toloe idag på Simhallen i Växjö. Fanns någon tävling man skulle tipsa en vän om på deras hemsida och då fick man halva priset på badet, så jag betalade bara 25kr :)

Jag lyckades simma hela 500 meter på ca 50 minuter, vilket inte är dåligt för en som har noll kondition och inte tränar annars. Jag är mycket stolt :) 450 m bröstsim och 50 m ryggsim. Sen ska vi inte räkna alla pauserna :P Toloe var jätteduktig och fixade 1100 m utan att stanna och vila! Imponerad!

Förutom att simma så var vi i jaccuzin ett par gånger, skönt! och så var vi lite på äventyrsbadet och på slutet i bastun en stund :)

Tyvärr så lyckades någon ta min plastkasse när jag var i duschen, och i den fanns min bikini :( Frågade i receptionen men dom hade inte fått någon inlämnad, får väl ringa och kolla om nån dag.. Måste varit så att personen tog den av misstag, för vem vill ha min använda bikini? Så jag hoppas jag får tillbaka den för jag tycker om den bikinin..

Förutom det så var det en lyckad eftermiddag på simhallen idag och jag gör gärna om det! :)

 

Dagens hiss: 500 meter!

Dagens diss: Bikinin borta

 

Bild lånad från Google

 



Kommentarer
Erika

Duktig du är! :)

2011-03-31 @ 20:25:33
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Tack!

2011-03-31 @ 21:04:53
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0