Simma

I eftermiddag ska jag iväg till Växjö simhall & Aqua Mera med Toloe, ska bli roligt :) Hoppas inte det är packat med folk bara, men det borde det inte va så dags. Har inte varit i en simhall på flera år, sist var jag där med Joel och det var 2-3 år sen. Funderar på vart man gör av nyckeln till hänglåset på skåpet, jaja jag antar att jag får reda på det när vi är där.

Första april är det i morgon, undrar om man ska ta och lura någon lite :P

Letade efter min lilla planta idag, men den är spårlöst försvunnen :( Börjar misstänka att det är någon av katterna.



Kommentarer
toloe

jag har min nyckel i en tofs som jag sedan har runt håret

2011-03-31 @ 10:54:02
Madeleine

Jag tänkte ha den i ett halsband :)

2011-03-31 @ 11:14:42
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0