Avklarat!

Då var första jobbdagen avklarad. Känns mycket bra måste jag säga :) Bara trevliga människor och bra miljöer. Det finns helt klart många fördelar med att vara personlig assistent. En av dom är att det är sällan stressigt, vilket är jätteskönt måste jag säga :) Sen skiljer det sig naturligtvis mellan olika brukare. En annan grej är att man (läs jag) är glad för att och stolt över att jobbet man utför är ett mycket viktigt och "ädelt" (i brist på bättre ord att använda). Tror det kommer gå bra :) Bra arbetstider har jag oxå, antingen 08.30-16.00 eller 15.45-21.45. Så nu är det lungt hela helgen tills nästa bredvidgång på måndag.

Finns en kinarestaurang precis bredvid där jag ska jobba så vi (jag och ordinarie personalen) beställde mat där ifrån ikväll. Första gången jag åt kinamat! Godare än jag trodde faktiskt :) Åt någonting som hette "fyra små rätter" som bestod av kyckling, fläskfilé, friterade räkor (och något mer som jag glömt just nu) med ris och lite olika såser. Fick så mycket mat att det räcker till lunch i morgon ^^

För er som inte har varit personlig assistent så rekommenderar jag er att prova någon gång :P

 

Slänger in en bild på älsklingsungen ♥ Fotografi: Magnus



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0