Jobb

Fått mycket gjort med nya jobbet idag; varit och fixat delegering, lämnat papper och pratat med samordnaren, fixat med anställningspapper hos hon som har hand om lönen samt fixat första passet helt själv (behöver inte gå bredvid längre) :) Pratades lite om att samordnaren och chefen ska diskutera om dom eventuellt ska sätta mig på nåt mer ställe. Men inget säkert ännu, så mer om det kommer i så fall senare ^^ Nästa pass inbokat är tisdag kväll.

Lämnade in ansökan till ky-utbildningen jag kanske ska gå i höst, i tisdags. Har försökt få hjälp från arbetsförmedlingen via centralen via lernia om jag kan fixa med validering för att bli undersköterska. Det senaste svaret jag fått var lite otydligt men det verkar som att jag behöver läsa en del (vet ej hur många) kurser och eventuellt kan jag validera någon kurs. Jag behöver lite mer info om det, så jag ska höra mig för. Mer om det oxå senare :)

 

Måste säga att ni är lite dåliga på att kommentera, skärpning :P Nåt måste ni väl ha att säga? :) Glöm inte att utnyttja Bloggsvar!

 



Kommentarer
Erika

Kul att du gillar jobbet :) Förlåt att jag är dålig på att kommentera men det är ju tyvärr så att man inte kommenterar varje blogg man läser dagligen. Följer många bloggar och skulle inte hinna kommentera allihopa :P

2011-05-12 @ 23:05:27
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Jag menar mer dom andra som läser min blogg :P

2011-05-13 @ 09:12:38
URL: http://maddiesworld.blogg.se/
Erika

Haha okej, ville bara förklara varför JAG inte alltid kommenterar :)

2011-05-13 @ 10:05:55
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0