Hälg

Om du undrar så stavade jag helg fel medvetet :P I alla fall så är jag nöjd med helgen så här långt :) Lussekatterna blev jättebra och så har vi fått en riktig kisse (till) oxå och hon är underbart söt :) Än så länge är hon mest rädd och gömmer sig för oss alla. Men så är det i början, jag hoppas och tror det blir bättre snart. Bion var ju oxå helt superbra, så tummen upp för denna lördag! Grattis till min bror Patrik som fyller år idag ♥

I morgon funderar jag på att göra lussebullar med vaniljkräm, om jag hittar receptet och har alla nödvändiga grejer hemma (eller fixa på macken) :) Vi får se. Det blir i alla fall jobb i morgon kväll.

Det är även första advent i morgon och då ska adventsljusstaken fixas och det första ljuset ska tändas :) Känns lite konstigt att det redan är advent, men jag gissar på att det beror på vädret som är allt annat än vintrigt ^^

Hoppas ni har en superb hälg vad ni än gör!



Kommentarer
Sandra

Tack för ditt bidrag till fototävlingen!



Bidragen presenteras ikväll! :)

2011-11-27 @ 10:11:25
URL: http://humsan.blogg.se/
Lina

Haha "hälg" tyckte jag lät riktigt roligt! Ska använda den på min blogg:) Tack för en rolig och intressant blogg

2011-12-02 @ 23:44:55
Madeleine

Lite fyndig får man vara ibland :P Tack för att du tittat in och hoppas du fortsätter läsa och kommentera :)

2011-12-03 @ 17:14:10
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0