Händer just nu!

Idag har jag jobbat till 16.15 :) Har inte jobbat sen förra torsdagen så det var skönt att komma igång igen, har jobb på fredag oxå :)

När jag inte jobbar så håller jag på med halsduken till Marika, den är snart klar :) Håller på med bollarna som ska sitta i halsduksändarna så att säga. Har valt att fläta oxå så det tar lite extra tid men det blir snyggt! Tänkte lägga upp ett steg-för-steg inlägg senare om hur man flätar med fler trådar än tre, om ni är intresserade :)

I morgon är jag ledig (än så länge) och då blir det att jobba massa med halsduken så den hinner bli klar innan jag åker. Ska nog tvätta oxå och spela TS3 Husdjur om jag hinner :) Det är hockey i morgon kväll med så jag lär bli ensam hemma då.

På lördag ska vi till julmarknaden på Huseby :) Dumt bara att det kostar 80:- i inträde :/ Men dom har så sjukt god enbärsmust och marknaden är supermysig så det får det vara värt :P Någon mer som ska dit?

I helgen ska jag packa eftersom jag åker hem till Gotland på söndag ♥



Kommentarer
Marika

Härligt med lite jobb! :) Vad gullig du är som lägger ner så mycket jobb på min halsduk!<3 Den kommer bli så läcker! Lägg gärna upp steg-för-steg, kan vara roligt att lära sig:) Kram!

2011-11-02 @ 21:08:43
Madeleine

Det är du värd gumman! <3 Hoppas du blir nöjd med den sen :) Jag håller på med det inlägget nu :) Kramar!

2011-11-02 @ 21:16:57
URL: http://maddiesworld.blogg.se/
Marika

Det kommer jag absolut bli! :) Den kommer verkligen vara gjord med kärlek<3

2011-11-02 @ 21:28:20
Madeleine

Helt klart gjord med mycket kärlek, och en del garn ;)

2011-11-02 @ 21:33:01
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0