IE fixat!

Personligen använder jag inte Internet Explorer men jag vet att det finns många som använder det. Ni som gör det vet att min blogg har sett lite knasig ut där. Min drop-down meny under headern har inte sett ut som det ska och jag visste inte vad det var för fel. Men idag satte jag mig med det och verkligen granskade html-koderna så jag lyckades rätta till det :) Så nu ska min blogg se bra ut i alla webbläsare!

Håller även på att ändra headern (den översta bilden) till ett bildspel. Använder en testblogg där jag provar mig fram lite och ser vad som blir bäst, utan att riskera att paja designen på den riktiga bloggen. Hinner kanske fixa klart det ikväll, men annars lovar jag att det blir klart innan jag åker till Gotland på söndag i alla fall :)

Ha det bäst, chokladhäst! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0